<お知らせ>
P4060384
今日(4/7)より約半年間
ラスカ平塚(平塚駅前の商業施設)の1.5階の踊り場&トイレにわたしの作品が展示されております。
全作品18点、わたしが担当をしました。平塚駅ご利用の際はぜひお寄り下さい!

P4060345
テーマは「Japonesque」 

日本テイストに作品つくりました(わたし=日本のイメージないかもしれませんが(苦笑))
モチーフは相撲 女子高生 金魚 歌舞伎 鶏 などなど
P4060373

全作品見ようとすると男子トイレ女子トイレどちらも入る必要あるのですが…
3ヶ月経ったら展示入れ替えをしようかと考えております。
P4060355

どんな18作品かは見てからのおたのしみ!


I made 18 artworks for Lusca Hiratsuka (a commercial building at Hiratsuka-station).
The theme is "Japonesque".
I made all pics in Japanese taste, Sumo, Kabuki, golden fish, rooster, Japanese school girl, and so on.

You can see the artworks is on floor1.5, in and outside of the bathroom.
(You have to get in to the both female and male bathroom for all artworks... but I'll swich them in 3months)

 The artworks will be on for 6 months in total. Come over and check it out!!!